PLUG-IN HYBRID TEKNOLOGIA

/image/13/0/peugeot-gamme-phev-2019-002-fr.583130.jpg
/image/13/0/peugeot-gamme-phev-2019-002-fr.583130.jpg

Ensimmäisenä konkreettisena tuotteena PEUGEOT tarjoaa asiakkailleen entistä miellyttävämmän tulevaisuuden PLUG-IN HYBRID -mallistollaan.

PLUG-IN HYBRID TEKNOLOGIA

Ladattavat HYBRID ja HYBRID4 -sähkömoottorit yhdistettynä polttomoottoreihin. Valikoima uusinta teknologiaa - 100 % käyttäjäystävällisyyttä.

TEHOKKUUTTA JA TEKNOLOGIAA

Moottori

Ladattava hybridi, jota myös lataushybridiksi tai PLUG-IN HYBRIDiksi kutsutaan, on auto, jossa polttomoottoriin on yhdistetty yksi tai kaksi sähkömoottoria (kuten esim. PEUGEOT 3008 HYBRID4:ssä) sekä yksi akku.

PEUGEOTin ladattavat hybridit on varustettu uudella 8-portaisella EAT8-automaattivaihteistolla.

PEUGEOT 3008 SUV on saatavana myös 4-vetoisena mallina.

Taka-akselissa sähkömoottori

HYBRID4-mallin taka-akselissa on UPS, 110 hv/80 kW sähkömoottori, ja alentaja joka mahdollistaa 4-pyörävedon. Se on sijoitettu auton tilavuuden muuttumatta lainkaan.

Lithium-iOn -akku

Ladattavat PEUGEOT-hybridit on varustettu Lithium-iOn-akulla. 100 % sähköisesti ajettaessa on hybridiauton toimintamatka pisimmillään 59 km WLTP-mittaustavan mukaan.

Saavuttaakseen maksimaalisen edun äänettömästä käytöstä, oletuksena on sähköinen ajotila, niin kauan kuin akussa on riittävästi latausta. Voit ajaa sähköajotilalla jopa 135 km/h nopeudella ennenkuin polttoainemoottori käynnistyy.

/image/12/5/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.583125.jpg
/image/12/6/peugeot-508phev-1809pb-306.583126.jpg

Jarrutusenergiaa talteenottova järjestelmä

PEUGEOT-lataushybridillä ajaessasi voit ottaa talteen energiaa jarrutuksen ja nopeuden hidastamisen aikana moottorijarrutuksen avulla. Jarrutusenergiaa talteenottavan järjestelmän ansiosta hybridiauton akku latautuu näin osittain pidentäen toimintamatkaa.

E-SAVE

Uusi e-SAVE ominaisuus

Ladattavissa hybrimalleissamme on e-Save-toiminto, jonka avulla kuljettajan on mahdollista varata sähköenergiaa (10 km, 20 km tai täyden akun verran). Kuljettaja voi käyttää tätä reserviä milloin tahansa ajon aikana, erityisesti ajaessaan taajama-alueilla, jonne pääsy on rajoitettua.

NOPEA JA HELPPO LATAUS

Akkujen latausaika vie enintään:

  • alle 7 tuntia kun käytössä peruspistoke (lataus: 3,7 kW, 8 A)
  • 4 tuntia kun käytössä vahvistettu pistoke Green'up (lataus: 3,7 kW, 14 A 4 tunnissa)
  • alle 1 tunti 45 minuuttia kun käytössä on wall-box-latauspistoke (lataus: 7,4 kW, 32 A optio).

Voit nopeasti ja helposti seurata akkujen latauksen edistymistä  latauksesta kertovien värivalojen avulla.

Latausluukku on sijoitettu auton vasempaan takakulmaan (vastakkaisella puolella kuin polttoainesäiliön täyttöaukko). Latauksen päätyttyä voit asentaa latauskaapelin sille varattuun paikkaan tavaratilassa.

PEUGEOT 3008 HYBRID4 :

  • Sähkömoottorilla keskim: 59 kmiWLTP
  • CO2 -päästö (yhdistetty) : 29 g/kmiWLTP
  • Kulutus (painotettu) : 1.3 l/100 km WLTP

 

PEUGEOT 508 HYBRID :

  • Sähkömoottorilla keskim : 54 kmiWLTP
  • CO2 -päästö (yhdistetty) : 29 g/kmiWLTP
  • Kulutus (painotettu) : 1.3 l/100 km WLTP

PEUGEOT 508 SW HYBRID :

  • Sähkömoottorilla keskim: 52 kmiWLTP
  • CO2 -päästö (yhdistetty) : 30 g/kmiWLTP
  • Kulutus (painotettu) : 1.3 l/100 km WLTP