Palvelut poikkeustilanteessa (COVID-19) Lue lisää

TÄYSIN UUSI PEUGEOT 308

/image/33/3/peugeot-308phev-2103hm-014-header.782333.jpg

TÄYSIN UUSI PEUGEOT 308

LUOKKANSA PARASTA TEKNOLOGIAA MYÖS LATAUSHYBRIDINÄ

Uuden PEUGEOT 308:n muotoilu ihastuttaa ja viestii korkeatasoisuutta. Keulan kruunaa merkin uusi vaakuna. Korin muotoilu vahvistaa mallin dynaamisuutta ja identiteettiä sekä luo sisätiloihin lisää avaruutta.

Uusi PEUGEOT 308 tarjoaa uusimmat ajoavustimet, uudistuneen PEUGEOT i-Cockpit® -ohjaamon sekä uuden intuitiivisen, liitettävän ja ehdottoman modernin i-Connect® Advanced -infotainment-järjestelmän.

Uskollisena merkin sähköistymisen strategialle uusi PEUGEOT 308 tarjoaa vapauden valita itselleen sopivimman käyttövoiman. Vaihtoehtoina ovat pienintäkin aerodynaamista yksityiskohtaa myöden tehokkaat lataushybridi, bensiini- sekä dieselmoottori.

TÄYSIN UUSI PEUGEOT 308

LUOKKANSA PARASTA TEKNOLOGIAA MYÖS LATAUSHYBRIDINÄ

Uuden PEUGEOT 308:n muotoilu ihastuttaa ja viestii korkeatasoisuutta. Keulan kruunaa merkin uusi vaakuna. Korin muotoilu vahvistaa mallin dynaamisuutta ja identiteettiä sekä luo sisätiloihin lisää avaruutta.

Uusi PEUGEOT 308 tarjoaa uusimmat ajoavustimet, uudistuneen PEUGEOT i-Cockpit® -ohjaamon sekä uuden intuitiivisen, liitettävän ja ehdottoman modernin i-Connect® Advanced -infotainment-järjestelmän.

Uskollisena merkin sähköistymisen strategialle uusi PEUGEOT 308 tarjoaa vapauden valita itselleen sopivimman käyttövoiman. Vaihtoehtoina ovat pienintäkin aerodynaamista yksityiskohtaa myöden tehokkaat lataushybridi, bensiini- sekä dieselmoottori.

NÄYTTÄVYYDEN VOIMA

/image/32/3/peugeot-308phev-2103styp-032.782323.jpg

Uusi PEUGEOT 308 vahvistaa asemaansa luokassaan. Korin muoto on uudistunut: korkeudelta se on edeltäjäänsä 20 mm matalampi ja 55 mm kasvanut akselinväli tekee siluetista pidemmän sekä luo lisää tilaa takaistuinten matkustajille. Konepelti vaikuttaa muotoilunsa ansiosta pitkältä.

Mallin kylkilinjat ovat selkeät ja sulavat. Kylkiin sijoitetut logot johdattavat ajatuksen merkin historiaan (PEUGEOT 205, 208, 308...) ja kohottavat mallin eloisaa luonnetta.
Uuden PEUGEOT 308:n keulassa nähdään PEUGEOTin uusi vaakunalogo. Tunnusta ympäröivän etusäleikön kuvio on saatu ikään kuin sulautumaan yhteen logon kanssa ja säleikkö vahvistaa tunnuksen näyttävyyttä.

LED-ajovalot ovat vakiovaruste. Kapealinjaisina ne tehostavat mallin dynaamista ilmettä. Valot jatkuvat kapeina, sapelihammasta muistuttavina päivävaloina alas aina etupuskuriin asti. Valotunnus noudattaa PEUGEOTin nykyistä tyyliä ja sen tunnistaa heti ensinäkemältä niin päivällä kuin yöaikaan.
Myös takavalot käyttävät modernin ilmeen synnyttävää Full LED -teknologiaa ja ne esittävät merkin tunnusomaista kolmen kynnen raapaisua.

NÄYTTÄVYYDEN VOIMA

/image/32/3/peugeot-308phev-2103styp-032.782323.jpg

Uusi PEUGEOT 308 vahvistaa asemaansa luokassaan. Korin muoto on uudistunut: korkeudelta se on edeltäjäänsä 20 mm matalampi ja 55 mm kasvanut akselinväli tekee siluetista pidemmän sekä luo lisää tilaa takaistuinten matkustajille. Konepelti vaikuttaa muotoilunsa ansiosta pitkältä.

Mallin kylkilinjat ovat selkeät ja sulavat. Kylkiin sijoitetut logot johdattavat ajatuksen merkin historiaan (PEUGEOT 205, 208, 308...) ja kohottavat mallin eloisaa luonnetta.
Uuden PEUGEOT 308:n keulassa nähdään PEUGEOTin uusi vaakunalogo. Tunnusta ympäröivän etusäleikön kuvio on saatu ikään kuin sulautumaan yhteen logon kanssa ja säleikkö vahvistaa tunnuksen näyttävyyttä.

LED-ajovalot ovat vakiovaruste. Kapealinjaisina ne tehostavat mallin dynaamista ilmettä. Valot jatkuvat kapeina, sapelihammasta muistuttavina päivävaloina alas aina etupuskuriin asti. Valotunnus noudattaa PEUGEOTin nykyistä tyyliä ja sen tunnistaa heti ensinäkemältä niin päivällä kuin yöaikaan.
Myös takavalot käyttävät modernin ilmeen synnyttävää Full LED -teknologiaa ja ne esittävät merkin tunnusomaista kolmen kynnen raapaisua.

UUSI PEUGEOT i-Cockpit®

/image/31/4/peugeot-308phev-2103styp-060.782314.jpg

PEUGEOT i-Cockpit® -ohjaamo on tärkeä osa DNA:ta. Ohjaamon jokainen uusi sukupolvi on ollut entistä parempi ja modernimpi. Uusi PEUGEOT 308 esittelee jälleen aimo harppauksen ottaneen version, mitä tulee PEUGEOT i-Cockpit® -ohjaamon ergonomiaan, laatuun sekä muotoiluun. Näiden lisäksi se saa käytettäväkseen täysin uuden PEUGEOT i-Connect® -infotainment-järjestelmän.

PEUGEOTille ominainen kompakti ohjauspyörä on uudistunut ja on nyt varustettu sensoreilla, jotka havaitsevat kuljettajan otteen ratista ajoavustimia käytettäessä. Uuden ergonomisen ja lämmitettävän (lisävaruste) ohjauspyörän säätimillä ohjataan myös radiota, mediaa, puhelinta sekä ajoavustimia.

Uuden PEUGEOT 308:n PEUGEOT i-Cockpit® -ohjaamo on totutusti rakennettu kuljettajan ympärille siten, että kuljettajaa ympäröivä tila on mahdollisimman ergonominen, mutta ilman, että matkustaja tuntee itseään ulkopuoliseksi. Samaa periaatetta on käytetty keskikonsolissa, joka tarkoituksenmukaisesti avautuu etumatkustajaa kohti. Yksi matkustamon sisustuksen tavoitteista onkin ollut luoda tasapaino kummankin etumatkustajan tilan välille.

Keskikonsolin tyyli on haluttu pitää selkeänä. Uusi pienikokoinen 8-vaihteisen automaattivaihteiston valitsin sekä ajotilan valitsin ikään kuin kaartuvat kuljettajan ympärille.

UUSI PEUGEOT i-Cockpit®

/image/31/4/peugeot-308phev-2103styp-060.782314.jpg

PEUGEOT i-Cockpit® -ohjaamo on tärkeä osa DNA:ta. Ohjaamon jokainen uusi sukupolvi on ollut entistä parempi ja modernimpi. Uusi PEUGEOT 308 esittelee jälleen aimo harppauksen ottaneen version, mitä tulee PEUGEOT i-Cockpit® -ohjaamon ergonomiaan, laatuun sekä muotoiluun. Näiden lisäksi se saa käytettäväkseen täysin uuden PEUGEOT i-Connect® -infotainment-järjestelmän.

PEUGEOTille ominainen kompakti ohjauspyörä on uudistunut ja on nyt varustettu sensoreilla, jotka havaitsevat kuljettajan otteen ratista ajoavustimia käytettäessä. Uuden ergonomisen ja lämmitettävän (lisävaruste) ohjauspyörän säätimillä ohjataan myös radiota, mediaa, puhelinta sekä ajoavustimia.

Uuden PEUGEOT 308:n PEUGEOT i-Cockpit® -ohjaamo on totutusti rakennettu kuljettajan ympärille siten, että kuljettajaa ympäröivä tila on mahdollisimman ergonominen, mutta ilman, että matkustaja tuntee itseään ulkopuoliseksi. Samaa periaatetta on käytetty keskikonsolissa, joka tarkoituksenmukaisesti avautuu etumatkustajaa kohti. Yksi matkustamon sisustuksen tavoitteista onkin ollut luoda tasapaino kummankin etumatkustajan tilan välille.

Keskikonsolin tyyli on haluttu pitää selkeänä. Uusi pienikokoinen 8-vaihteisen automaattivaihteiston valitsin sekä ajotilan valitsin ikään kuin kaartuvat kuljettajan ympärille.

TÄYDELLINEN ISTUVUUS, mukava ja viihtyisä sisätunnelma

/image/32/6/peugeot-308phev-2103styp-034.782326.jpg

Uuden PEUGEOT 308:n istuinten suunnittelussa on haluttu kiinnittää huomio mukavuuteen ja materiaalien laatuun. Materiaaleina on käytetty uudenlaista kangasta, teknistä verkkoa, alcantaraa, kohokuvioitua nahkaa sekä värjättyä nappanahkaa.

Etuistuimet ovat saaneet AGR (Aktion für Gesunder Rücken) -hyväksynnän (varustetasosta riippuen joko vakio- tai lisävarusteena). Istuimet palkitsevat niin ergonomialla kuin säätömahdollisuuksilla. Ne voidaan varustaa kaksi muistipaikkaa sisältävällä 10-suuntaisella säätövalikolla. Kumpaankin etuistuimeen on saatavilla 8-pisteen hierontatoiminto.

55 mm pidentynyt akseliväli tuo takamatkustajille lisää tilaa ja mukavuutta. Matkustamon sisäilman puhtaudesta huolehtii AQS (Air Quality System) -järjestelmä, joka tarkkailee autoon sisään tulevan ilman laatua ja tarvittaessa käynnistää automaattisesti sisäilman kierrätyksen.

TÄYDELLINEN ISTUVUUS, mukava ja viihtyisä sisätunnelma

/image/32/6/peugeot-308phev-2103styp-034.782326.jpg

Uuden PEUGEOT 308:n istuinten suunnittelussa on haluttu kiinnittää huomio mukavuuteen ja materiaalien laatuun. Materiaaleina on käytetty uudenlaista kangasta, teknistä verkkoa, alcantaraa, kohokuvioitua nahkaa sekä värjättyä nappanahkaa.

Etuistuimet ovat saaneet AGR (Aktion für Gesunder Rücken) -hyväksynnän (varustetasosta riippuen joko vakio- tai lisävarusteena). Istuimet palkitsevat niin ergonomialla kuin säätömahdollisuuksilla. Ne voidaan varustaa kaksi muistipaikkaa sisältävällä 10-suuntaisella säätövalikolla. Kumpaankin etuistuimeen on saatavilla 8-pisteen hierontatoiminto.

55 mm pidentynyt akseliväli tuo takamatkustajille lisää tilaa ja mukavuutta. Matkustamon sisäilman puhtaudesta huolehtii AQS (Air Quality System) -järjestelmä, joka tarkkailee autoon sisään tulevan ilman laatua ja tarvittaessa käynnistää automaattisesti sisäilman kierrätyksen.

Myös lataushybridinä

/image/32/2/peugeot-308phev-2103hm-016.782322.jpg

Noudattaen PEUGEOTille tärkeää Valinnan vapaus -strategiaa, uusi PEUGEOT 308 on heti saatavana myös kahtena lataushybridiversiona:

• HYBRID 225 e-EAT8, yhdistää 180 hv (132 kW) PureTech-moottorin sekä 81 kW sähkömoottorin e-EAT8-vaihteistoon. C0₂-päästöt ovat 26 g/km ja toimintamatka täyssähköllä 59 km (WLTP-mittaussykli, arvio)
• HYBRID 180 e-EAT8, käyttää 150 hv (110kW) PureTech-moottorin sekä 81 kW sähkömoottorin yhdistelmää liitettynä e-EAT8-automaattivaihteistoon. C0₂-päästöarvo on 25 g/km ja toimintamatka täyssähköllä 60 km (WLTP-mittaussykli, arvio).

Uuden PEUGEOT 308:n ennakkomyynti Suomessa alkaa alkukesästä 2021 ja liikkeisiin se saapuu toisella vuosipuoliskolla.

Myös lataushybridinä

/image/32/2/peugeot-308phev-2103hm-016.782322.jpg

Noudattaen PEUGEOTille tärkeää Valinnan vapaus -strategiaa, uusi PEUGEOT 308 on heti saatavana myös kahtena lataushybridiversiona:

• HYBRID 225 e-EAT8, yhdistää 180 hv (132 kW) PureTech-moottorin sekä 81 kW sähkömoottorin e-EAT8-vaihteistoon. C0₂-päästöt ovat 26 g/km ja toimintamatka täyssähköllä 59 km (WLTP-mittaussykli, arvio)
• HYBRID 180 e-EAT8, käyttää 150 hv (110kW) PureTech-moottorin sekä 81 kW sähkömoottorin yhdistelmää liitettynä e-EAT8-automaattivaihteistoon. C0₂-päästöarvo on 25 g/km ja toimintamatka täyssähköllä 60 km (WLTP-mittaussykli, arvio).

Uuden PEUGEOT 308:n ennakkomyynti Suomessa alkaa alkukesästä 2021 ja liikkeisiin se saapuu toisella vuosipuoliskolla.

Tilaa 308-uutiskirje

 

Tilaa ja kuulet ensimmäisten joukossa, kun uuden Peugeot 308 -mallin ennakkomyynti alkaa.



Jätä yhteystietosi niin lähetämme sinulle lisää tietoa uudesta Peugeot 308 -mallista sitä mukaa kun tiedot Suomen malliston ja ennakkomyynin aloituksen osalta vahvistuvat.

/image/32/8/peugeot-308phev-2103styp-322.782328.jpg
/image/31/9/peugeot-308phev-2103styp-222.782319.jpg

/image/31/1/peugeot-308phev-2103hm-020.782311.jpg

/image/31/7/peugeot-308phev-504-fr.782317.jpg

/image/31/9/peugeot-308phev-2103styp-222.782319.jpg

/image/31/1/peugeot-308phev-2103hm-020.782311.jpg

/image/31/7/peugeot-308phev-504-fr.782317.jpg