PEUGEOT PLUG-IN HYBRID MALLISTO

/image/13/8/peugeot-gamme-phev-2019-002-fr.583138.jpg
/image/13/8/peugeot-gamme-phev-2019-002-fr.583138.jpg

HYBRID ja HYBRID4 -moottorit ovat saatavilla uusiin PEUGEOT 508- ja 508 SW- sekä PEUGEOT 3008 -malleihin vuoden 2020 alusta.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4

Aina, kaikkialla

/image/13/5/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-001.583135.jpg

SUV PEUGEOT 3008 on siivittänyt PEUGEOT- tuotantomallit ennennäkemättömän suosituiksi ja huippusuorituskykyinen HYBRID4-malli antaa mallistolle täysin uuden ulottuvuuden. Malliston lippulaiva tarjoaa 4-vedon ja huipputehot 300 hv/220 kW.


/image/14/1/peugeot-3008phev-hy4-2018-017-fr.583141.jpg

Tulos muodostuu 200 hv/147 kW -tehoisen PureTech-moottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyöstä (toinen edessä, toinen takana), jotka kumpikin antavat 110 hv/80 kW tehot.

Ajoneuvo kiihtyy 0-100 km/h 6.5 sekunnissa. Akun varaus 13.2 kWh antaa 59iWLTP kilometrin matkan sähkömoottorilla.

/image/14/2/peugeot-3008phev-hy4-2018-016-fr.583142.jpg

4WD-ajotila mahdollistaa paremman vedon epätasaisilla teillä tai maastossa. Tuloksena virheetön ajo-ote:
liikutpa märällä, mutaisella, lumisella tai myrskyisellä tiellä, veto jakautuu tasaisesti auton neljälle pyörälle.

PEUGEOT 3008 HYBRID4 pystyy tarjoamaan 4-vetoauton voiman ja tehon ollen silti yksi markkinoiden vähiten CO2- päästävä ajoneuvo: 29 gi CO2 per WLTP-kilometri.

Monilinkitetty taka-akseli tarjoaa korkealaatuisen mukavuuden takapenkin matkustajille. Tällä ei ole vaikutusta tiloihin tai tavaratilan kokoon.

HYBRID4-moottori on saatavana GT-versiossa  eksklusiivisella  Alcantara® Gris Gréval -verhoilulla yhdistettynä “Grey Oak” koristeisiin, jotka on tehty aidosta vanhasta tammesta.  Uudet ADAS, ajamisen avustinjärjestelmät, tuttuja uudesta PEUGEOT 508 -mallista ovat saatavana malliin: aktiivinen vakionopeussäädin Stop & Go -toiminnolla ja kaista-avustin.

Muutamia kuukausia HYBRID4-mallin jälkeen mallisto täydentyy HYBRID-mallilla, jossa 225 hv (165 kW) muodostuu PureTech-moottorin 180 hv/132 kW:sta ja sähkömoottorin 110 hv/80 kW vetotehosta.

PEUGEOT 508 ja 508 SW HYBRID

Radikaalisti tehokas

Uusissa PEUGEOT 508 HYBRID ja 508 SW HYBRID -malleissa yhdistyy 180 hv/132 kW PureTech -moottori ja 110 hv/80 kW -sähkömoottori, joiden yhteisteho on maksimissaan 225 hv/165 kW.

/image/14/3/peugeot-508phev-2018-012-fr.583143.jpg

Uudet PEUGEOT 508 HYBRID ja 508 SW HYBRID tuottavat 180 hv/132 kW PureTech -moottorilla ja  110 hv/80 kW -sähkömoottorilla, yhteensä 225 hp/165 kW maksimitehot.

Uusien PEUGEOT 508 ja 508 SW -mallien HYBRID-moottori on suunniteltu tarjoamaan entistä enemmän tunnetta. Niissä on painotettu TCO:ta tuottaakseen parhaan mahdollisen tehokkuuden CO2 -päästöillä:

  • 29 g  CO2 per WLTP kilometrii  508 HYBRID
  • 30 g CO2 per WLTP kilometrii 508 SW HYBRID

Akun teho on 11.8 kWh ja mahdollistaa 100% sähkömoottorilla ajon:

  • 54 WLTP kilometriäi508 HYBRID -mallilla
  • 52 WLTP kilometriäi508 SW HYBRID -mallilla

Tilavuus säilytettiin malleissa ennallaan ja tavaratilan tilavuus säilytettiin samana verrattuna polttomoottorimalleihin (487 l PEUGEOT 508 ja 530 l PEUGEOT 508 SW).

Valittavana on kolme varustetasoa:

  • Allure: hyvinvarusteltu, tyylikäs malli
  • GT Line, dynaaminen tyyli
  • GT, huippuvarusteltu, eksklusiivisen tyylikäs, vakiona uniikki Alcantara® Gris Gréval -verhoilu

PEUGEOT 3008 HYBRID4 :

  • Toimintamatka sähkömoottorilla keskim : 59 kmiWLTP
  • CO2 -päästöt (yhdistetty) : 29 g/kmiWLTP
  • Kulutus (painotettu) : 1.3 l/100 kmi WLTP

PEUGEOT 508 HYBRID :

  • Toimintamatka sähkömoottorilla keskim. 54 kmiWLTP
  • CO2-päästöt (yhdistetty) : 29 g/kmiWLTP
  • Kulutus (painotettu) : 1.3 l/100 km  WLTP

PEUGEOT 508 SW HYBRID :

  • Toimintamatka sähkömoottorilla keskim : 52 kmiWLTP
  • CO -päästöt (yhdistetty) : 30 g/kmiWLTP
  • Kulutus (painotettu) : 1.3 l/100 km  WLTP